YÖNETİM SİSTEMLERİ POLİTİKASI
Atık madeni yağ geri kazanımından baz yağ madeni yağ üreticisi olarak misyon, vizyon ve değerlerimize esas alarak sahip olduğumuz yönetim sistemleri ile sürdürülebilir büyümeye katkıda bulunmayı amaçlamaktayız. Bu amaç doğrultusunda;
- Çalışanlarımızın sağlığının bozulmamasını ve yaralanmalara karşı korunmasını iş emniyetinin sağlanmasını, korunmasını ve geliştirilmesini, farkındalığın artırılarak sürekli gelişimin eğitim yoluyla desteklenmesini.
- Tüm çevre boyutlarının tanımlanıp değerlendirilmesini, kirliliğin önlenmesini, çevrenin ve doğal kaynakların korunmasını
- Tüm süreçlerde yasal şartlar ve diğer şartlara uymayı, hedeflere ve amaçlara ulaşmak için bilgi ve kaynakların varlığını ve sürekli iyileştirmeyi sağlayacağımızı
- Faaliyetlerimizde İSG hedeflerinin belirlenmesini sağlamayı ve iş sağlığı ve güvenliği tedbirlerini belirleyerek tehlikeleri ortadan kaldırmak ve riskleri en aza indirmeyi.
- Kuruluşumuzun amaçları doğrultusunda müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun ürünleri, çevreye ve insan sağlığına uygun olarak üretmek,
- Çevre kirliliğini oluşturmadan önlemek ve prosesten kaynaklanan atıkları en aza indirmek, kaynakların verimli kullanılmasını sağlamak ve çevre bilincinin yaygınlaşması için tedarikçilerimiz ve çalışanlarımızla sürekli iletişimde bulunmayı
- Sürdürülebilirlik esaslarına dayanan Risk yönetimi sisteminin oluşturulması ve uygulanması, potansiyel risklerin belirlenmesi, izlenmesi, ortadan kaldırılarak iyileştirilmesi, kabul edilebilir ve uygulanabilir seviyeye düşürülerek yönetilmesini,
- Sunduğumuz hizmetlerde, müşterilerimizin, personelimizin ve ilgili şahısların sağlığını ve güvenliğini tehlikeye atacak durumları belirlemek ve gerekli tedbirleri almayı
- İşle ilgili yaralanma ve sağlığın bozulmasının önlenmesi için güvenli ve sağlıklı çalışma koşullarının sağlanmasına, firmamızın amacına, büyüklüğüne, bağlamına ve İSG risklerine ve fırsatlarının doğasına uygunluğunu sağlayacağımı,
- Çalışanların ve çalışan temsilcisinin danışma ve katılımını sağlayacağımıza
- Kalite, planlama, işbirliği ve koordinasyon anlayışının geliştirilmesi ile verimliliği arttırmayı, Kalitenin ancak ekip çalışması ile sürdürebileceğine inanarak, tüm çalışanların katılımı ve eğitimini sağlamayı,
- Sürekli iyileştirme, düzeltici faaliyetlerin etkin şekilde yapılması için düzenli iç denetimler ve gözden geçirme çalışmalarını gerçekleştirerek müşteri taleplerinin de değerlendirilmesi ile sürekli hizmet kalitesini iyileştirmek, geliştirmek, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı,
Taahhüt ediyoruz.